Thursday, February 4, 2016

PERNIAGAAN REMPAH SALEEM......

                      السلام عليكم 



Alhamdulillah setelah bertahun lama tak bukak Blog ni...hari ni nak update sikit....bukan pasal apa pun..ni nak update pasal rempah yang penah post dulu...Insya Allah hari ni start smula  bisnes jualan rempah...

Nak cerita sal rempah ni..rempah ni buatan sendiri dari family aku sendiri...ada bahan2 rahsia yang menyedapkan lagi rasa rempah ni...yang paling penting rempah ni diadun dan dimasak oleh kalangan para hafiz Quran yang mana setiap kali adun rempah mulut terkumat kamit baca ayat suci Quran...so keberkatan pada rempah tu ada...dan yang paling penting rempah ni 100% orang Islam yang buat...

So sesiapa yang nak merasa rempah yang 

terbaik,sedap,halal,bersih dan baraqah boleh WhatsApp aku di nombor 014-7391023....

Aku jual bermacam enis rempah antaranya rempah ayam goreng,rempah kari ikan,rempah kari ayam,rempah murtabak,rempah BBQ,rempah tandoori,rempah soto,rempah kurma,rempah guali darat,rempah gulai kawah,rempah satey,rempah kuzi,rempah kerutuk,rempah briyani & macam2 lagi rempah yang aku jual...

Sekiranya berminat boleh WhatsApp aku untuk keterangan lanjut.....




No comments:

Post a Comment